Service en onderhoud zijn noodzakelijk om een systeem in goede conditie te houden en eventuele mankementen te constateren. Dit kan op locatie en soms ook op afstand.

BTG heeft kennis van een breed scala van beveiligingsapparatuur van diverse fabrikanten. Wij kunnen echter niet alle merken adequaat service verlenen en beperken ons tot een aantal professionele merken.

Vanaf 1993 heeft BTG veel beveiligingsinstallaties geplaatst, waar geen service op is verleend. Veel van deze gebruikers bellen een paar keer per jaar op met technische vragen en omdat dit om bij 2000 installaties gaat, zijn wij hier ongemerkt erg druk mee en is dit niet meer kosteloos te doen.

Daarom hebben wij een technische helpdesk in het leven geroepen, waar klanten zonder contract, toch vragen kunnen stellen over hun installatie. Zo zijn er na het plaatsen van een installatie 3 opties.

Optie 1: Geen serviceovereenkomst
Wanneer u een installatie heeft laten plaatsen door BTG dan heeft u een jaar garantie op de apparatuur die is geplaatst. Wanneer deze defect is zal, zal deze standaard worden opgestuurd naar de fabrikant en zodra deze terug is, zal het worden terug geplaatst. Wanneer u een storing heeft, kunt u tijdens kantooruren bellen naar BTG en zal een bezoek van een monteur worden ingepland.
U kunt ook eerst telefonische ondersteuning vragen op een speciaal telefoonnummer: 0900-7838678  (0900-steunpunt) à € 1,= per minuut. Ook wanneer u vragen heeft over uw installatie belt u naar dit nummer. Het 0900-steunpunt nummer is bereikbaar tijdens kantooruren.

Optie 2: Servicecontract Telefonische ondersteuning
Wanneer u gebruik maakt van deze service kunt u tijdens kantooruren voor technische vragen bellen naar het speciale contract telefoonnummer, waarbij u direct een medewerker aan de telefoon krijgt. Buiten kantoor uren kunt u gebruik maken van het storingenmeldpunt, waarna u wordt teruggebeld. Indien storingsopvolging noodzakelijk is zal dit de volgende werkdag worden uitgevoerd. Wanneer wij werkzaamheden bij u op locatie moeten uitvoeren, krijgt u 10% korting op de materialen en werkuren.

Optie 3: Onderhouds- servicecontract
Wanneer u gebruik maakt van deze service kunt u tijdens kantooruren voor technische vragen bellen naar het speciale contract telefoonnummer, waarbij u direct een medewerker aan de telefoon krijgt. Buiten kantoor uren kunt u gebruik maken van het storingenmeldpunt, waarna u wordt teruggebeld. Indien noodzakelijk kan in overleg een monteur de storing bij u komen oplossen, ook ’s avonds en in het weekend. Tijdens de garantie periode zal defect materiaal direct vervangen worden voor nieuwe apparatuur. U heeft dus altijd een werkend systeem.Daarbij zal het systeem 1 maal per jaar volledig worden gecontroleerd op locatie, hetgeen voor verzekeraars een eis is die in de polisvoorwaarden kan staan. In periodes van grote drukte krijgen storingen van klanten met een onderhouds-servicecontract voorrang op andere werkzaamheden.

Informeer naar de vergoedingen en voorwaarden die gelden voor de servicecontacten op het nummer van
Sales en Advies: 024-3777100

werk